Køreskolen

Jeg hedder Kim Ploug Grüning. Jeg uddannede mig til kørelærer i 2017, og har således de nyeste og opfriske opdateringer, med hensyn til at uddanne elever. Jeg har siden, pædagog uddannelse i 2016 og kørelærer uddannelsen i 2017 hjulpet 236 elever i gennem til et kørekort til dato.

Hvorfor vælge Torben`s Køreskole

Mit mål er at uddanne mine elever til ansvarlige og kompetente bilister. Jeg lægger stor vægt på en faglig og korrekt undervisning, hvor du og dine behov er i centrum. Jeg har en pædagogisk uddannelse, hvilket smitter af på min undervisning.

Der ud over har jeg en del erfaring med kørsel, bl.a har jeg kørt turistbus i små 18 år, og ud over dette har jeg kørt lidt lastbil og taxa, så derfor har jeg erfaring med kørsel i trafikken og kender til alle situationer som bl.a at kunne se tidligt, når der er risiko for fare, ulempe eller og være til nødvendig ulempe.

Med min erfaring vil jeg give eleven de bedste erfaringer til og stå bedt rustet til kørsel på egen hånd. Min undervisning er rolig og krydret med små historier og eksempler, hvilket fremmer indlæringen. At tage kørekort skal tages alvorligt, men der skal bestemt også være plads til et smil.

Jeg bruger Køreteknisk Anlæg i Hjørring til afvikling af øvelser på Glatbane og Manøvrebane, hvilket sparer eleverne for lang transporttid. Jeg uddeler kommende køretimer i teorilokalet i samarbejde med mine elever og derved mindskes fraværet fra arbejde og skole mest mulig. Jeg kører i weekenden så vidt det er mulig.

Jeg er medlem af Dansk Kørelærer union, hvilket sikrer adgang til ankenævn og garantifond.

Torben`s Køreskole kører i en BMW 420d Grand coupe fra November 2018.

Kontakt mig

Du er altid velkommen til at kontakte mig på 40 83 10 41 og få en snak, eller til at kigge ud til teorilokalet, og overvære en undervisning.